Městské kino Nový Bor: kde nás najdete?
Městské kino Nový Bor: Hlavní stránka
Program kina dnes, zítra a pozítří
Hlavní stránka       Program       Filmový klub       Akce       Další informace

Kde nás najdete?

Přečtěte si popis cesty autem od Liberce, Děčína či České Lípy.
Popřípadě návod jak se k nám dostat od vlaku nebo autobusu.

O prázdninách (červenec, srpen) je v provozu také letní kino.

Výřez z mapy Nového Boru

Modře je v mapě vyznačeno autobusové resp. vlakové nádraží. Červeně směry
hlavních silnic vedoucích z Nového Boru. A zeleně poloha "kamenného" a letního kina.

Popis cesty...
...autem od Liberce
    Pokud použijete starou silnici a odbočíte hned za svorským lesem sledujte tento návod. Pokud budete pokračovat dále po obchvatu a odbočíte do Nového Boru až u Crystalexu sledujte návod pro cestu od Děčína.
    Pojedete stále rovně. Hned za začátkem obce minete na kopci parkoviště technických služeb a stanici technické kontroly. Sjedete kopec dolů a pokračujete rovně (ulice Liberecká). Na prvním kruhovém objezdu budete opět pokračovat rovně. Přes semafory vjedete na náměstí. Na něm je druhý kruhový objezd. Zde odbočíte vpravo (ulice Dvořákova). Pokračuje rovně, přejedete potok a za ním se dáte doleva (ulice Smetanova). Kousek popojedete a jste před kinem (oranžová budova v parku, viz sekce obrázky, v mapě označené "kino").
...autem od Děčína
    Na křižovatce obchvatu města a hlavních silnic odbočíte na Nový Bor. Pokračujete stále rovně (ulice Egermannova) až k prvnímu kruhovému objezdu (asi v půlce cesty přejedete koleje). Na kruhovém objezdu odbočíte vpravo (ulice Liberecká). Přes semafory vjedete na náměstí. Na něm je druhý kruhový objezd. Zde odbočíte opět vpravo (ulice Dvořákova). Pokračuje rovně, přejedete potok a za ním se dáte doleva (ulice Smetanova). Kousek popojedete a jste před kinem (oranžová budova v parku, viz sekce obrázky, v mapě označené "kino").
...autem od České Lípy
    Pokud odbočíte hned za chotovickým kopcem sledujte tento postup. Pokud budete pokračovat dále po obchvatu a odbočíte do Nového Boru až u Crystalexu sledujte návod pro cestu od Děčína.
    Vyjedete kopec k Sokolovně (uvidíte ji po pravé straně) a pokračujete po hlavní silnici stále rovně (třída T.G.Masaryka) až narazíte na druhý kruhový objezd (na náměstí). Zde odbočíte vlevo (Dvořákova ulice). Pokračuje rovně, přejedete potok a za ním se dáte doleva (ulice Smetanova). Kousek popojedete a jste před kinem (oranžová budova v parku, viz sekce obrázky, v mapě označené "kino").
...od vlaku
    Vyjdete ven z nádraží (v Novém Boru je jen jedno, v mapě označené "Vlak") a přímo proti Vám klesá ulice (Wolkerova) dolů do města. Po cestě dolů nezapomeňte počítat odbočky po levé straně. Vydáte se totiž tou čtvrtou (ulice Smetanova). Kino je vidět už z křižovatky (oranžová budova v parku, viz sekce obrázky, v mapě označené "kino"). Cesta z nádraží by Vám neměla zabrat více jak 10 minut
...od autobusu
    Z autobusového nádraží (staví zde autobusy ze všech směrů, v mapě označené "Bus") se dáte dolů přes železniční přejezd (Egermannova ulice). Půjdete neustále rovně až dojdete ke kruhovému objezdu. Zde se odbočíte vpravo (ulice Liberecká). Po asi sto metrech vejdete na náměstí. Na konci náměstí je druhý kruhový objezd. Půjdete ulicí, která z něj vede vpravo (Dvořákova). Pokračuje rovně přes potok a za ním se dáte doleva (ulice Smetanova). Kousek popojdete a jste před kinem (oranžová budova v parku, viz sekce obrázky, v mapě označené "kino"). Cesta z autobusového nádraží by Vám neměla zabrat více jak 20 minut.
...k letnímu kinu
    Pro zjednodušení budu počítat s tím, že už jste použili některý z návodů, jak se k nám dostat, a popíšu Vám tudíž cestu od kina "kamenného". U kina se dáte vlevo (ulice Smetanova). Na první křižovatce odbočíte doleva a pokračujete rovně. Ulice se stáčí do tvaru písmene "S" a na konci tohoto "esíčka" je odbočka vpravo. Tou se vydáte (ulice Horovy sady). Asi po padesáti metrech uvidíte betonovou pěšinu stoupající vpravo do kopce a na jejím konci pokladnu a bránu letního kina (v mapě označené "letní kino"). Cesta by Vám neměla zabrat více jak 7 minut.

Soubory ke stažení:
                                    mapa Nového Boru ve formátu PNG (PNG, 123 kB)
                                    mapa Nového Boru ve formátu PNG (ZIP, 124 kB)
                                    tato stránka ve formátu PDF (PDF, 75.3 kB)
                                    tato stránka ve formátu PDF (ZIP, 73.2 kB)

Mapa je převzata se serveru www.mapy.cz.